Devolucions

Requisits

El producte, l'embalatge i l'etiquetatge han de conservar l'estat en què es va lliurar. La devolució haurà de realitzar-se amb el mateix embalatge que ho vas rebre o qualsevol adicional que serveixi per garantir la devolució en perfecte estat. En cas de no lliurar-se amb l'embalatge original PADEL4.CAT es reserva el dret de realitzar una depreciació del bé. Recorda incloure l'albarà de lliurament o una còpia indicant els productes retornats.


Les despeses de devolució 

Si el motiu de la devolució és imputable a PADEL4.CAT (el producte és defectuós, no és el que tu havies demanat, etc.), ens fem càrrec de les despeses d'enviament i recollida. Si el motiu és un altre (els productes es van servir correctament però no els vols), PADEL4.CAT abonarà el cost del producte però no les despeses d’enviament. Les despeses de devolució seran a càrrec del client. 

Què fer en cada cas


No el vull

Si quan ho reps no et convenç i vols retornar-lo, disposes de 7 dies hàbils des del moment en què reps el paquet.

Has de notificar-ho per mitjà del formulari de contacte amb la finalitat de tramitar la recollida del paquet al teu domicili indicant el nombre de comanda, el producte a retornar. PADEL4.CAT et retornarà les quantitats rebudes mitjançant abonament. Les despeses de devolució seran a càrrec del client. 

He rebut el producte en mal estat

Si observes danys originats pel transport has de notificar-ho per mitjà del formulari de contacte en el transcurs dels 2 dies naturals posteriors a la recepció de la comanda descrivint amb tots els detalls quin ha estat el problema.



Una vegada autoritzada t'enviarem immediatament una comanda de reposició, excepte si ho vols retornar i recuperar els teus diners.

És recomanable no signar la recepció dels productes com a conformes i fer constar a l'albarà del transportista els desperfectes observats.

Encara que no és imprescindible, si fas una foto dels paquets ens ajudarà a resoldre la incidència ràpidament.


He obert l'embalatge i el producte està en mal estat

En els supòsits en els quals no s'apreciïn signes de desperfectes externs en l'embalatge, i una vegada signat l'albarà del transport i obert el paquet s'apreciïn desperfectes en el producte atribuïbles al transport, has de notificar-ho per mitjà del formulari de contacte en el transcurs dels 2 dies naturals posteriors a la recepció de la comanda descrivint amb tots els detalls quin ha estat el problema.

Una vegada autoritzada ordenarem la recollida dels productes en mal estat i t'enviarem immediatament una comanda de reposició, excepte si vols retornar la teva comanda i recuperar els teus diners.


He rebut un producte erroni

Quan una vegada obert el paquet comprovis que hi ha errors de preparació has de notificar-ho per mitjà del formulari de contacte en el transcurs dels 2 dies naturals posteriors a la recepció de la comanda descrivint amb tots els detalls quin ha estat el problema.

Una vegada autoritzada la devolució farem les gestions oportunes perquè l'incident quedi resolt el més aviat possible.